perjantai 22. elokuuta 2014

Why do bad things happen to good people?

Elämä on välillä ihan kauhean epäreilua. Olen nyt lyhyen ajan sisällä kuullut huonoja uutisia kolmelta rakkaalta ihmiseltä, jotka eivät todellakaan olisi ansain-neet kohtaamiaan koettelemuksia. Ei sillä, että kukaan varsinaisesti ansaitsisi huonoja asioita, mutta nämä ihmiset ovat kaikki erityisen hyväsydämisiä ja joutuneet jo muutenkin selviytymään monista vaikeuksista. Lisäksi he ovat kaikki ihmisiä, joilta olen saanut valtavasti tukea ja joiden puoleen tiedän voivani aina kääntyä. Niinpä tuntuukin erityisen pahalta nähdä heidän kärsivän. Tilanne on inhottava myös sen takia, että kun muilla menee huonosti, minun on vaikeampi iloita siitä, että olen itse ruvennut voimaan paremmin. Toisaalta nyt minulla on vielä enemmän syytä tsempata, sillä haluan pystyä auttamaan ystäviäni parhaani mukaan. Ehkä tämä onkin jonkinlainen merkki siitä, että nyt on minun vuoroni olla vahva.

"Tää menee niille, joil on paha olla,
kun elämä lyö sata-nolla.
Oon ollu ristiaallokossa siinä veneessä.
Nyt aurinko paistaa, horisontti siintää edessä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti